Direktlänk till inlägg 18 september 2013

Börjar mitt bloggande nu! :D

Av Isabel - 18 september 2013 20:23

Tjatja! Jag bestämde mig äntligen för att börja blogga eftersom det händer så mycket roligt i mitt liv nu som jag bara måste få dela med mig till alla! :) Så jag ska alltså skriva om mitt liv som äventyrare eftersom jag precis har börjat Äventyrsturism på gymnasiet och jag älskar att vara ute i naturen :D


Så nu i mitt första inlägg så kommer jag bara att skriva lite fakta om mig och vad jag kommer att skriva i min blogg i framtiden.

Så, jag heter Isabel och är 16 år om mindre än 1 månad :D Jag började på pogrammet Äventyrsturism (förkortat Äventyr) på Real för ca 4 veckor sedan. Mina föräldrar är skilda så jag bor varannan vecka hos dem och jag har 2 helt underbara katter. Hahah jag kom inte på så mycket mer intressant om mig XD 

 

Men iaf jag kommer att skriva om allt som vi kommer att göra på min linje på gymnasiet, när vi är ute och reser, tältar, vandrar, vart vi åker och självklart mina tankar om det hela om det har varit kul, tråkigt, jobbigt eller så. Jag kommer att lägga ut så mycket bilder som möjligt så att ni kan få se allt som jag ser, gör och om det är en helt fantastisk utsigt så kommer jag självklart att lägga ut bilder på den :D

 

Då jag inte är ute på äventyr med klassen (vi är 7st i min klass föressten) så kommer jag bara att skriva om vi har planerat att vi ska åka någonstans, vad vi gör på våra lektioner eller bara lite om mitt liv utanför skolan t.ex om mina kompisar, mina djur eller så. Men det mesta kommer nog att handla om mina äventyr :) Jag ska även försöka att blogga så ofta som jag bara kan! ^^

 

Hoppas att ni är intresserade utav att läsa om mina äventyr och mitt liv och lägg gärna ut den här bloggen så att flera kan läsa den. :D Jag kommer nog inte lägga ner så mycket tid på att göra texten i olika färger och gör allt fint och så, så räkna med att texten oftast kommer att vara helt svart bara för jag känner att jag heldre vill lägga ner mer tid på att verkligen berätta allt som jag har varit med om. :) Skriv gärna en kommentar om ni kommer att tycka att det ska bli kul att läsa min blogg eler inte. :)

 
 
Tilda

Tilda

18 september 2013 21:41

Åh vad spännande! Vad rolig linje! :)

http://tildanilu.blogg.se

Isabel

18 september 2013 22:18

Tack! :) Tipsa gärna kompisar om min blogg, snälla! :)Jag att börja mitt bloggande imorrn :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabel - 14 oktober 2013 15:55

Yey!!! Idag fyller jag 16!! :D Det va väldigt svårt att gå i mina klackskor HELA dagen men som tur var så hade jag tagit med mig ett par andra skor i väskan så jag bytte när jag skulle hem. Jag hoppas på att få ihop de pengarna som jag har kvar til...

Av Isabel - 13 oktober 2013 18:42


Yeeeey! Imorrn fyller jag 16 år!!! :D Så jävla taggad, jag ska ha på mig mina favorit skor med 13cm klack ^^ (bild) Det kommer nog att göra lite ont i fötterna efteråt men det kommer vara värt det :) Och på Tisdag ska min klass till Skansen   för n...

Av Isabel - 8 oktober 2013 21:09

Jag går en väldigt chillig linje på gymnasiet. Vi kommer ju massa kompledigt för den tiden som inte va skoltid när vi va i Österrik så vi har varit lediga hela dagen idag. Så jävla härligt!!! Och nästa vecka på tisdagen så ska min klass tillsammans m...

Av Isabel - 28 september 2013 15:35

              Förlåt!! Jag skulle ha skrivit varje dag som jag va i Österrike men jag hade problem med att hitta internet och så hade jag inte så myckt tid att skriva mend jag skriver allt nu istället :D   Vi skulle ha åkt buss ner till Ös...

Av Isabel - 23 september 2013 22:03


  Äntligen så jag framme i Österrike!! :D Vi har åkt buss i 34 timmar eftersom bussen fick punka i Tyskland, sö vi fick va där och vänta på att de skulle byta däck i typ 2 timmar eller nå... :P men vi kom fram idag runt 6 tiden :) men det har vari...

Presentation


Hej, jag heter Isabel, jag är 16 år och jag ska blogga om mitt liv som äventyrare på gymnasiet :)
Instagram: isabelkanden
Följ mig gärna!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? ^^
 Asbra!
 Ganska bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Skitdålig!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards