Direktlänk till inlägg 23 september 2013

Framme i Österrike!!!

Av Isabel - 23 september 2013 22:03

 

Äntligen så jag framme i Österrike!! :D Vi har åkt buss i 34 timmar eftersom bussen fick punka i Tyskland, sö vi fick va där och vänta på att de skulle byta däck i typ 2 timmar eller nå... :P men vi kom fram idag runt 6 tiden :) men det har varit asjobbigt att sova på bussen för man hittade knget skönt sätt att sitta och sova på.. :/ det är en helt underbar utsikt här!!! <3 och imorrn ska vi klättra ^^ 

Men nu ska jag duscha och sen sova :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabel - 14 oktober 2013 15:55

Yey!!! Idag fyller jag 16!! :D Det va väldigt svårt att gå i mina klackskor HELA dagen men som tur var så hade jag tagit med mig ett par andra skor i väskan så jag bytte när jag skulle hem. Jag hoppas på att få ihop de pengarna som jag har kvar til...

Av Isabel - 13 oktober 2013 18:42


Yeeeey! Imorrn fyller jag 16 år!!! :D Så jävla taggad, jag ska ha på mig mina favorit skor med 13cm klack ^^ (bild) Det kommer nog att göra lite ont i fötterna efteråt men det kommer vara värt det :) Och på Tisdag ska min klass till Skansen   för n...

Av Isabel - 8 oktober 2013 21:09

Jag går en väldigt chillig linje på gymnasiet. Vi kommer ju massa kompledigt för den tiden som inte va skoltid när vi va i Österrik så vi har varit lediga hela dagen idag. Så jävla härligt!!! Och nästa vecka på tisdagen så ska min klass tillsammans m...

Av Isabel - 28 september 2013 15:35

              Förlåt!! Jag skulle ha skrivit varje dag som jag va i Österrike men jag hade problem med att hitta internet och så hade jag inte så myckt tid att skriva mend jag skriver allt nu istället :D   Vi skulle ha åkt buss ner till Ös...

Av Isabel - 22 september 2013 05:55

Äntligen så ska jag åka till Österrike! ^^ Klockan är 6 på morgonen och bussen går halv åtta som vi ska åka med.. -_- Men det finns inte så mycket att skriva idag förytom att jag ska åka buss HELA dagen.. :P Vi kommer att komma fram i Österrike typ...

Presentation


Hej, jag heter Isabel, jag är 16 år och jag ska blogga om mitt liv som äventyrare på gymnasiet :)
Instagram: isabelkanden
Följ mig gärna!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? ^^
 Asbra!
 Ganska bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Skitdålig!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards