Direktlänk till inlägg 20 september 2013

2 dagar kvar!! :D

Av Isabel - 20 september 2013 11:15

Tjena Tjena! Just nu sitter jag och äter lunch med mina kompisar och snackar om allt vi ska göra i Österrike! :D

Nu äre lite mindre än 2 dagra kvar till vi åker till Österrike :D Igår packade jag typ asmycket och insåg att mina vandringskängor och mina vandringbyxor tog upp typ hela resväskan XD Hur ska jag få plats med allt annat..? Jag har ju en lååååång lista på saker som jag ska ha med eftersom man måste ta med "kläder för alla väder" :P Och tydligen så snöar det i Österrike just så ja.. jag måste ta med mig ganska mycket XP


Och jag är så glad för att mina kompisar kommer och ska sova hos mig ikväll!! ^^

Jag älskar verkligen dem, de är världens bästa kompisar!! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabel - 14 oktober 2013 15:55

Yey!!! Idag fyller jag 16!! :D Det va väldigt svårt att gå i mina klackskor HELA dagen men som tur var så hade jag tagit med mig ett par andra skor i väskan så jag bytte när jag skulle hem. Jag hoppas på att få ihop de pengarna som jag har kvar til...

Av Isabel - 13 oktober 2013 18:42


Yeeeey! Imorrn fyller jag 16 år!!! :D Så jävla taggad, jag ska ha på mig mina favorit skor med 13cm klack ^^ (bild) Det kommer nog att göra lite ont i fötterna efteråt men det kommer vara värt det :) Och på Tisdag ska min klass till Skansen   för n...

Av Isabel - 8 oktober 2013 21:09

Jag går en väldigt chillig linje på gymnasiet. Vi kommer ju massa kompledigt för den tiden som inte va skoltid när vi va i Österrik så vi har varit lediga hela dagen idag. Så jävla härligt!!! Och nästa vecka på tisdagen så ska min klass tillsammans m...

Av Isabel - 28 september 2013 15:35

              Förlåt!! Jag skulle ha skrivit varje dag som jag va i Österrike men jag hade problem med att hitta internet och så hade jag inte så myckt tid att skriva mend jag skriver allt nu istället :D   Vi skulle ha åkt buss ner till Ös...

Av Isabel - 23 september 2013 22:03


  Äntligen så jag framme i Österrike!! :D Vi har åkt buss i 34 timmar eftersom bussen fick punka i Tyskland, sö vi fick va där och vänta på att de skulle byta däck i typ 2 timmar eller nå... :P men vi kom fram idag runt 6 tiden :) men det har vari...

Presentation


Hej, jag heter Isabel, jag är 16 år och jag ska blogga om mitt liv som äventyrare på gymnasiet :)
Instagram: isabelkanden
Följ mig gärna!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? ^^
 Asbra!
 Ganska bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Skitdålig!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards