Direktlänk till inlägg 19 september 2013

Taggad som faan!!

Av Isabel - 19 september 2013 14:23

På Söndag (den 22 September) så åker min äventyrsklass och alla andra äventyrsklasser i Sverige (typ 60st) till Österrike!! :DD SÅ JÄVLA TAGGAD!!! Vi ska typ vandra, klättra och prova på canyoning, då hoppar man typ ner från vattenfall och glider ner för bergskanter och så ^^ Så igår köpte jag ett par vandringbyxor (kommer kanske bild på dem) och så ska jag få låna min syrras vandringskängor så nu är jag liksom redo för Österrike, förutom att jag måste packa.. -_-


Det som är det jobbiga med att vi ska åka till Österrike är att vi kommer åka buss dit :P Så ja... sitta på en buss i ca 26-27 timmar, KUL!  -_-

Men iaf,  jag kommer självklart att ta massa bilder som jag förhoppningsvis kommer att lägga ut så att ni kan se :D

Så nu ska jag börja min packning lite så att jag inte packar allt i sista sekunden som jag alltid brukar göra :P


Nu till något helt annat ^^ Imorrn så ska jag och 2 kompisar ha "Saw" maraton hemma hos mig, jag har bara 6st filmer och det finns 7st men det blir bra iallafall :) Så vi ska åka hem till mig efter skolan, jag går inte på samma skola som de och jag slutar tidigare men de kommer hem till mig efter. Och vi ska beställa hem pizza och köpa chip, dipp, popcorn och godis ^^ Vi kommer ha det riktigt mysigt! :D Däremot så är det bara jag som gillar skräck/thriller filmer så det kommer bli kul när de blir rädda XD


Men nu ska jag iallafall blrja packa så att jag blir klar någon gång XD

 
 
Sanna

Sanna

19 september 2013 15:20

Åh vad kul! :) Själv fjällvandrade jag i somras, fast det var i Sverige, så det är nog inte riktigt samma grej... ;)
Canoying låter awesome, det skulle jag vilja prova någon gång. Hoppas bara att ingen skadar sig :S
Och ja, bussresor är sjukt tråkiga. Hoppas att du inte är åksjuk, för annars kan du ju kolla på film eller nåt... :P
Fortsätt uppdatera! :)
//Sanna

http://pannikotti.bloggplatsen.se

Isabel

19 september 2013 15:49

Ne, det är nog kanske lite större berg att vandra på i Österrie. Jag hoppas också att ingen skadar sig :)
Hahah tyvärr så blir jag faktiskt ganska lätt åksjuk men jag ska ta åksjuketabletter så jag får hoppas på att jag klarar mig ^^

Tack för att du läser!

 
Felicia

Felicia

19 september 2013 23:04

Åh, vad roligt! Låter som att du kommer få ett riktigt äventyr!
Vill också Canoya. Det verkar galet roligt!
Hoppas du får det kul. Är riktigt advundjsuk :)

http://feliciasofiemarie.bloggplatsen.se

Isabel

20 september 2013 07:23

Tack, det hoppas jag med! ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabel - 14 oktober 2013 15:55

Yey!!! Idag fyller jag 16!! :D Det va väldigt svårt att gå i mina klackskor HELA dagen men som tur var så hade jag tagit med mig ett par andra skor i väskan så jag bytte när jag skulle hem. Jag hoppas på att få ihop de pengarna som jag har kvar til...

Av Isabel - 13 oktober 2013 18:42


Yeeeey! Imorrn fyller jag 16 år!!! :D Så jävla taggad, jag ska ha på mig mina favorit skor med 13cm klack ^^ (bild) Det kommer nog att göra lite ont i fötterna efteråt men det kommer vara värt det :) Och på Tisdag ska min klass till Skansen   för n...

Av Isabel - 8 oktober 2013 21:09

Jag går en väldigt chillig linje på gymnasiet. Vi kommer ju massa kompledigt för den tiden som inte va skoltid när vi va i Österrik så vi har varit lediga hela dagen idag. Så jävla härligt!!! Och nästa vecka på tisdagen så ska min klass tillsammans m...

Av Isabel - 28 september 2013 15:35

              Förlåt!! Jag skulle ha skrivit varje dag som jag va i Österrike men jag hade problem med att hitta internet och så hade jag inte så myckt tid att skriva mend jag skriver allt nu istället :D   Vi skulle ha åkt buss ner till Ös...

Av Isabel - 23 september 2013 22:03


  Äntligen så jag framme i Österrike!! :D Vi har åkt buss i 34 timmar eftersom bussen fick punka i Tyskland, sö vi fick va där och vänta på att de skulle byta däck i typ 2 timmar eller nå... :P men vi kom fram idag runt 6 tiden :) men det har vari...

Presentation


Hej, jag heter Isabel, jag är 16 år och jag ska blogga om mitt liv som äventyrare på gymnasiet :)
Instagram: isabelkanden
Följ mig gärna!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? ^^
 Asbra!
 Ganska bra
 Bra
 Sådär
 Dålig
 Skitdålig!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards